Jouw ogen

 

Jouw ogen

Als ik in je ogen kijk dan zie ik wat er in je leeft
zonder iets te zeggen begrijp ik jou.
Ze vertellen me wat je hebt doorstaan
dingen wat je heeft geraakt.

Maar ze kunnen ook stralen als sterren 
dat maakt me dan blij en geeft me een goed gevoel. 
Soms zie ik daarin verdriet en veel pijn 
dan wil ik er voor je zijn en je helpen.

Al die keren dat ik jou heb ontmoet,
hebben ze mij veel verteld over jouw leven.
Jouw ogen gaven je verleden weer 
Maar ze lieten ook je toekomst zien.

Ogen de spiegel van je ziel, ze liegen nooit. Ogen laten altijd de waarheid zien, ongeacht het masker dat je op zet.  Ze onthullen je emotionele gemoedstoestand. Ogen zeggen veel meer dan je ooit zou kunnen doen met woorden. Het is zelfs zo dat we als mensen de meeste informatie overbrengen door middel van non-verbale communicatie. Verleden, heden en toekomst wordt weergegeven door de ramen van je ziel.

Ton W


Reacties

Populaire posts van deze blog

Stralen boven geboorte en dood

Niemand kende je

Onwerkelijk